maandag 18 februari 2008



2 opmerkingen:

MODERN COUNTRY zei

Hi Yvonne,

Hartstikke bedankt voor je leuke bezoek!Enn voor je liefe woorden!
Ik spreek wel wat Nederlands, maar veel Noors natuurlijk. Mijn grammatica is ook niet al te best, maar jij begrijp mij wel :)

Hele leuke fotos heb je gemaakt! Zoals he zegt, Een prachtige winterse ochtend :)

Waar woon je? Ik woon niet veer van Alkmaar. Maar dit voorjaar gaan wij terug verhuizen naar Noorwegen. Ik heb te veel heimwee...

Jij mag natuurlijk terugkomen, leuk met wat merdere Dutch mensen op bezoek!
Ik wens je een hele fijne week!
Aina

Anoniem zei

Hai Yvonne, Wat een plaatje!!! En dan bedoelen we alles! Vooral de heerlijke zonnige hoekjes buiten zien er zeer aantrekkelijk uit, dus je kunt ons binnenkort op de koffie verwachten! Ha ha ha
We zullen zeker vaker bij je binnenkijken en leuke ideetjes van je afsnoepen!
Groetjes van je "breakdance vriendinnen" Margreet en Cathy