maandag 1 december 2008

Vide




De reden voor mijn afwezigheid in blogland is deze....... De foto's hierboven laten zien hoe de vide eruit zag nadat we de meubelplaten die erop zaten hadden weggewerkt met gipsplaten. Hierna zijn we alles gaan stucen, en daarna mocht ik alles een "kleurtje" geven. Het stucwerk heeft de kleur old white gekregen (een kleur die veel in ons huis terugkomt) en de balken zijn roomwit geworden. De kleur van de vloer in onze slaapkamer, lime white, heb ik doorgetrokken. Beide kleuren zijn van farrow and ball.
(This was the reason for my absents. The pictures above shows the way our landing looked before we've redone it all. The colours we have used are lime white for the flooring and old white for the walls, both colours are from farrow and ball.)








Het resultaat mag er wezen, al zeg ik hetzelf. Dus sorry meiden voor mijn complete blogstilte de afgelopen weken maar zie hier, we hebben wel bergen werk verzet.
Nu in januari nog het gedeelte boven de woonkamer.

17 opmerkingen:

Anoniem zei

Hoi Yvonne,
Jeetje, jullie hebben niet stil gezeten hoor !! Wat een prachtige ruimte heb je zo gemaakt.de kleuren lekker neutraal dus je kunt mooi decoreren straks ! Zelf hebben we ook een vide gemaakt, maar vanuit de hal. Bij een klein huis, als die van ons moet je van alle ruimte gebruik maken he :) Daar zit ik nu ook achter de computer !! Er staat een logeerbed en heel veel boeken en een luie stoel !
Groetjes, Janneke.

Anoniem zei

!!!!!WAUWWWWWWWWWWWWWWWWW!!!!!

Jenny Oak Fae zei

What a beautiful result..!

: )

Have a lovely week my friend!

Jenny

<3

MODERN COUNTRY zei

Goedenavond Yvonne!

Het is erg leuk geworden!! Mooie kleuren en wat ruimte hebben jullie toch. Hoe groot is je huis? En zijn dat oude vloerdelen? Dat vind ik zo ontzettend mooi. Warm is het ook. Ik zie breede oude planken in mijn droomhuis liggen.

Ik hoop dat je een leuke 1.Advent heb gehad!
Groetjes van het koude Noorwegen :)

Aina

Jeanette zei

prachtig zo`n vide in huis. je hebt het mooie serene kleuren gegeven en natuurlijk leuk gestyld! je hebt hetzelfe vogelkooitje als ik, die van mij was grijsblauw maar heb ik wat rozer gemaakt en weer geschuurd. echt precies hetzelfde model als jij hebt staan.

Margie’s daughter Leiny zei

What wonderful work, I love it. The Farrow and Ball paint, the birdcage and candles. You must be very proud and pleased with your work. hugs Margie.

Anoniem zei

Wauw, you must have a really great and lovely husband that he is helping you create your dream house. Where did you find him.... :-)

hi Hon, just arrived in the airport lounge. I will call you tonight, peterxx

{oc cottage} zei

Soooooooooooooo cool!

M ^..^

Freekje -Buitenleven in de Binnenstad- zei

lekker bezig hoor! heerlijk om elke plek in huis langzaam te ´veroveren´ euhm... om te toveren!
mooi gedaan! groetjes Freekje

Annie - Annalunda zei

Gorgeous!!! Something for you Yvonne at Annalunda!

Love Annie

casa nostra zei

dat ziet er ook weer prachtig uit. echt een heerlijke plek lijkt me dat, ben altijd dol op vides, helaas zie je die niet zoveel. geniet er maar lekker van.

Lilla Blanka zei

Hi Yvonne!

Oh it looks abolutely GORGEOUS...

I love the shades of white you have chosen!

Have a great weekend!
Mia

marga zei

Wauw Yvonne.........dat is prachtig geworden.
Fijn weekend

Jacoline zei

Het is erg mooi geworden, dat is weer een plek om van te genieten well done!!!

Splashes of Pink and Mint zei

Het is je vergeven hoor! Vooral nu je ons deze prachtige foto's laat zien! Wat is er veel gebeurd! Het ziet er echt fantastsich uit! Bij ons moet er ook nog heel wat gebeuren, ik weet alleen niet wanneer...zucht...!

Anoniem zei
Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.
Anoniem zei

Dat is luxe zeg, zo'n ruime vide! Knus, die afwerking...
Hier in huis zijn we deze week gestart met weer eens een klus, het opknappen van een lege kamer tot speel- en later hobby-/studiekamer. Daarvoor moest de accu wel worden opgeladen!